خرید eset NOD32 2009
نوشته شده توسط : imc

eset NOD32 2009


خرید eset NOD32 2009


دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته امنیتی

مقدمه :
محصولات سری جدید 3.X شرکت Eset با محیط کاربر پسند و ایجاد امنیتی پایدارتر، کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کرده است ، آنچه برای فروش ارائه گردیده است نسخه‌ی ESET NOD32 Antivirus 3.0.650 Business Edition است که به صورت آسان نصب می‌شود و احتیاج به مراحل مختلف و پیچیده برای حذف محدودیت ندارد ، مدت زمان دوره‌ی آزمایشی آن 24721 روز (معادل تقریباً 67 سال) و به بیانی دیگر بدون محدودیت زمانی خواهد بود .
توضیحات کلی :
NOD32آنتی‌ویروسی قدرتمند ، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس‌ها به رایانه شما می‌کند. شرکت Eset ، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.
Nod32از روش‌های مختلفی برای تشخیص ویروس‌ها استفاده می‌کند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش‌بینی هوشمندانه نسبت به فایل‌هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار می‌کند، این امضاء‌ها به صورت خودکار در قالب فایل‌های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران Dialup) به روز رسانی می‌کند . زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم‌افزارهای امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ می‌کنند) خسته شده‌اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایوها یا پوشه‌های انتخابی شما را ویروس‌یابی کرده و حتی در حین مرور اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را به صورت خودکار به اطلاع شما برساند.
قابلیت های کلیدی نرم افزارESET NOD32 Antivirus Business Edition 3.0.650:
- ThreatSense® technology چک کردن کدها برای پیدا کردن برنامه‌های مخرب مانند ویروس ها، برنامه‌های جاسوسی و ...
- جستجو کننده‌ای بی‌نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی‌های جدید و ناشناخته هستند
- محافظت از تمام راه‌های نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
- توانایی پاک کردن برنامه‌های مخرب فعال در حافظه
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
- آپدیت ساعتی آنتی‌ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده (مناسب برای سرعت‌های پایین)
- پشتیبانی از ویندوز ویستا
راهنما:
- در صورتی که قبلاً این نرم افزار را به روی سیستم خود نصب کرده اید ابتدا آن را Uninstall کرده سیستم خود را Restart کنید و سپس اقدام به نصب کنید. ( به همراه کلیه FIXها )
- شروع به نصب نرم‌افزار کنید و زمانی که برنامه نصب از شما User & Password خواست ، تیک کنار عبارت Set Update Parameters Later را بزنید و عملیات نصب را ادامه دهید .
- در زمان درخواست برنامه برای Restart برنامه ، آن را کنسل کرده و سیستم خود را به صورت دستی Restart کنید و اگر برنامه این سوال را نکرد پس از اتمام نصب ، سیستم را به صورت دستی Restart کنید .
- پس ورود به محیط ویندوز برنامه را اجرا و از قسمت Update برنامه را به روز کنید ( مدتی طول خواهد کشید ! ) . بعد از اولین آپدیت، مدت زمان 24721 روز در قسمت About نرم افزار قابل مشاهده خواهد بود.
- این نسخه از نرم افزار در تاریخ 2008.09.05 کاملاً تست شده است و علاوه بر نداشتن محدودیت زمانی ، قابلیت آپدیت کامل را دارا می‌باشد .

فروشنده: فروشگاه اینترنتی بردکو

قیمت: 3,000 تومان

درصد :35

خرید eset NOD32 2009



خرید 135- بازی Far cry 2
خرید شارژر خورشیدی موبایل
خرید آموزش جامع visual Basic6 رویال اورجینال
خرید نرم افزار امنیتی و ضد ویروس Symantec Endpoint Protection v12




:: برچسب‌ها: خرید , eset , NOD ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: