نوشته شده توسط : imc

Autodesk Moldflow 2012 64bit طراحی قالب


خرید Autodesk Moldflow 2012 64bit طراحی قالب


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مکانیک

Autodesk Moldflow 2012 قالبگیری پلاستیک نسخه 64 بیتی
اتودسک ریخته گری یا تزریق پلاستیک ، شبیه سازی و تحلیل قالبگیری پلاستیک ، ابزاری برای قالب سازی بهتر طراحی قالب و لوازم متعلقه آن
ابزاری مفید برای قالب سازی و ریخته گری ، محاسبه و شبیه سازی قالب های پلاستیک در مواردی مانند تزریق پلاستیک ، سیستم خنک کاری ، هندسه اجسام ، میزان پرداخت قطعه تولیدی ، جلوگیری از جمع شدن ، از بین بردن حفره ها ، بررسی جریان روان مواد ، مواد خاص مانند رزین ها ، خمیر ها ، دیواره ها ، بررسی لبه ها شیارها و مارپیچ ها در قالب ریزی ، بزرگ و کوچک شدن ، بررسی انبساط و انقباض ها آب رفتگی و.. در فرایند پیچیده مهندسی مکانیک طراحی قالب های صنعتی و ساخت و تولید به نام فرایند قالب گیری یا تولید به روش تزریق پلاستیک ، طراحی قالب و قالبسازی و ..
اصطلاحات این صنعت: به ریخته گری تهیه آلیاژهای فلزی Cast , Casting به معنای ریختگری و تهیه آلیاژ و ریخته گری ، گچ بری و امثال آن برای ایجاد اشکال بر روی خمیر و مواد نرم یا قالب گیری مایعات و مواد سیال یا مذاب Mold , Molding می گویند که قالب گیری به استفاده از جریان سیال مایع و اصطلاح گچ بری برای ساخت با روش فشار و حک بر ماده نرم خمیری شکل مانند پلاستیک گفته می شود . Injection یا تزریق پلاستیک برای تزریق با فشار مایعات و گازها در درون قالب و شکل دادن آنها گفته می شود .


ابزار های جدید نسخه Autodesk Moldflow 2012
ابزار و روش های سازمان یافته تعدیل قالب ، ساخت قالب میانگین ، تعیین ضریب اطمینان برای مقابله با کوچک و بزرگ شدن قطعه بر اثر حرارت و طراحی قالبی که قطعه کوچک نبوده و با کمی پرداخت مناسب گردد یا در تلرانس مورد نظر باشد .
شبیه سازی تزریق قالب پلاستیک ، روش تولید تزریق پلاستیک به صورت زمانی واقعی ، می توانید در زمان کوچک یا بلند برای تزریق های سریع و یا کند و مدت دار برای خنک شدن شبیه سازی زمانی واقعی داشته و فیلم بگیرید .
شبیه سازی مواد جدید مانند انواع کامپوزیت ها و فیبرهای به هم بافته ، مخلوط رشته های مختلف به پلاستیک در فرایند های قالب گیری چند لایه چند مرحله و..
بررسی حرارت و انتقال گذار در تزریق مایع ، در تزریق پلاستیک همزمان با تزریق و ورود مایع مذاب به دلیل کاهش فشار و تصعید تبخیر و میعان ، بخار آب و سردی اختلاف دمای قالب یک تفاوت دما و. پدید می آید که می تواند بر فرایند تولید موثر باشد .
سازماندهی مواد ، فهرست ، فرایند های تولید و اسناد و اطلاعات مواد و ..



توانایی های اصلی این نرم افزار Autodesk Moldflow 2012:
شبیه سازی جریان پلاستیک در قالب ها ی پلاستیک و بررسی تزریق پلاستیک
شبیه سازی و بررسی ، طراحی بهینه و خوب سیستم تغزیه به قالب
بررسی و طراحی سیستم خنک کننده موثر و مفید برای تولید بهتر و یکنواخت قطعه قالبگیری شده
شبیه سازی انقباض و انبساط یا تغییرات مواد ، آب رفتگی و پف نمودن در فرایند قالب گیری یا قالب ریزی وقالب سازی صحیح
شبیه سازی CAE جریان سیال ، حرارت و سیالات در حرکت مایع سیال ، مذاب و حرارت آن در یک قالب ، داده های خصوصیات مواد و مشخصات CAE آنها را دارد .
شبیه سازی جریان حرارت و سیالات ، عملیات حرارتی کاربردی قالب و قطعه درون قالب و..
ابزارهای مخصوص مختلف و بیشتر برای شبیه سازی فرایند قالب گیری پلاستیک ، المان ها و عوامل موثر مختلف
فرایندهای مخصوص ساخت و تولید به روش تزریق پلاستیک ، خدمات و سروی های لازم
ابزارهای بررسی ، استفاده و ذخیره سازی در فرمت CAD ورودی و خروجی از و به نرم افزارهای طراحی AutoCAD , Mechanical , Inventor ,..
ابزارهای تقسیم واحد ، شبکه بندی یا اصلاح رایج آن روش های مش بندی و ابزار آن
داری کتابخانه و داده های فنی و مشخصه های فیزیکی و حرارتی و.. مواد می باشد مخصوصا ضریب انبساط و انقباض مواد


سیستم مورد نیاز Autodesk Moldflow 2012:
سیستم مورد نیاز این نرم افزار بیشتر از سیستم مورد نیاز اتوکد مکانیک معادل آن نمی باشد ، بنابر این بر روی هر سیستمی که اتوکد مکانیک نصب گردد به سادگی نصب و قابل استفاده است . والبته بنا به کاربرد به دو دسته تقسیم می سود یک قالب گری پلاستیک قالب گیری با فشار مانند پرس بر روی خمیر یا پلاستیک ، دوم قالب گری تزریق پلاستیک قالب گری به صورت ریخته گری مایع و تزریق مواد مذاب و محلول و.. در نوع اول به دلیل وجود المانهای کمتر موثر و صلب بودن نیازهای پردازنده و حافظه برای تحلیل و شبیه سازی کمتر است . در نوع دوم به دلیل وجود المانهای حرارت و سیالات موثر در فرایند تزریق مایع ریخته گری تزریق پلاستیک نیازهای پردازنده و حافظه بیشتری مورد نیاز است . بنابر این در صورت استفاده کامل و حرفه ای حتما به پردازنده بیش از 2.0 گیگاهرتز تک هسته ای و معادل آن نیاز است . به عنوان مثال بر روی دو هسته ای 1.2 گیاهرتز سرعت مطلوب اجرا نمیشود . به دلیل آنکه ویندوز های نصل جدید ویستا و سون خود حجم بسیاری از رم و پردازنده را اشغال و استفاده می کنند ، می توانید با تعویض ویندوز به ویندوز ایکس پی 64 بیتی مخصوص Superior Windows XP x64 Edition SP2 توان سیستم خود را افزایش دهید .

برای قالب گیری فشاری ، ضربه ای پلاستیک : For Autodesk Moldflow Adviser 2012
این نرم افزار بر روی انواع ویندوز 32 و 64 بیتی ایکس پی ، سون 7 ، ویستا XP , Seven , Vista , 7 ,.. قابل نصب و استفاده است . تنها بر روی نسخه های خانگی Home Edition نصب نمی گردد .
پردازنده حداقل 1 گیگا هرتز CPU 1.0 GH و بیشتر بیشتر و معادل آن تک هسته ای 1.8 و بالاتر و دوهسته ای 1.2 و بالاتر
حافظه جانبی بیش از 2.0 گیگابایت رم RAM 2.0 GB و البته فضای عملیاتی مجازی روی هارد دیسک یا رم مجازی ، بیشتر از 1 گیگا بایت باید خالی باشد
مقدار فضای نصب و استفاده از برنامه 4 گیگابایت فضای مورد نیاز بر روی هارد دیسک .
کارت گرافیک ، به دلیل نیازهای شبیه سازی و نمایش رنگ متنوع کارت گرافیک سه بعدی خوب و مخصوص با حداقل 512 مگابایت رم ، کارت گرافیک با کیفیت رزولیشن خوب و تفکیک رنگ بالا 512 MB DRAM or higher OpenGL-capable graphics card
به دلیل استفاده از نرم افزار فلاش برای نمایش Adobe Flash Player 9 ، به دلایلی بهتر است کامپیوتر توانایی اتصال به اینترنت و به روز رسانی برنامه های فلاش ، آدوبی و.. را داشته باشد یا حتما برنامه های کارت گرافیک و پخش انواع مدیا را به روز رسانی کنید .

برای قالب گیری مایع ، تزریق مایع یا مذاب پلاستیک : For Autodesk Moldflow Insight
این نرم افزار بر روی انواع ویندوز 32 و 64 بیتی ایکس پی ، سون 7 ، ویستا XP , Seven , Vista , 7 ,.. قابل نصب و استفاده است . تنها بر روی نسخه های خانگی Home Edition نصب نمی گردد .
پردازنده حداقل 2.0 گیگا هرتز CPU 2.0 GH و بیشتر و معادل آن تک هسته ای 2.4 و بالاتر و دوهسته ای 1.8 و بالاتر
حافظه جانبی بیش از 2.0 گیگابایت رم RAM 2.0 GB و البته فضای عملیاتی مجازی روی هارد دیسک یا رم مجازی ، بیشتر از 2 گیگا بایت باید خالی باشد
مقدار فضای نصب و استفاده از برنامه 4 گیگابایت فضای مورد نیاز بر روی هارد دیسک .
کارت گرافیک ، به دلیل نیازهای شبیه سازی و نمایش رنگ متنوع کارت گرافیک سه بعدی خوب و مخصوص با حداقل 512 مگابایت رم ، کارت گرافیک با کیفیت رزولیشن خوب و تفکیک رنگ بالا 512 MB DRAM or higher OpenGL-capable graphics card

نام محصول : Autodesk Moldflow 2012 64bit
حجم و تعداد: 1 DVD کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD
توضیح : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، همچنین روش افزایش توانایی سیستم برای استفاده از این نرم افزاربیان شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید. این نرم افزار به تنهایی کارایی و عملکرد خوبی دارد و می تواند از نقشه ها و طراحی های دیگر نرم افزارهای اتودسک استفاده کند ولی کاربرد آن محدود نبوده و بهتر است از آن در کنار Autodesk Inventor استفاده گردد .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 7,000 تومان

درصد :11

خرید Autodesk Moldflow 2012 64bit طراحی قالب

خرید کتاب الکترونیکی بهترین راهنمای دستور زبان انگلیسی
خرید آموزش فوتوشاپcs5



:: برچسب‌ها: خرید , Autodesk , Moldflow , bit , طراحی , قالب ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

طرح توجیهی جمع آوری (   جمع آوری شیر )    هدیه


خرید طرح توجیهی جمع آوری ( جمع آوری شیر ) هدیه


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه

مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی

طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی هست که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری تولیدی و یا خدماتی می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و ... تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید می باشد بلکه برای افرا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار نیز ضروری می باشد

این محصول به صورت سی دی ارائه شده است
ش.م. 8090641367

فروشنده: ایران آردا

قیمت: 10,000 تومان

درصد :40

خرید طرح توجیهی جمع آوری (   جمع آوری شیر )    هدیه

خرید آموزش آزمون 70-667 مایکروسافت : پیکربندی SharePoint Server 2010
خرید طرح توجیهی احداث کارخانه تولید آرد سوخاری



:: برچسب‌ها: خرید , طرح , توجیهی , جمع , آوری , جمع , آوری , شیر , هدیه ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

دی وی دی آموزش کامل یوگا


خرید دی وی دی آموزش کامل یوگا


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

یوگا شکلی از ورزش میباشد که بر پایه اعتقادی بنا شده است که بدن و تنفس ارتباطی تنگاتنگ با ذهن و فکر دارند ، یوگا سحر و جادو نیست و اساتید یوگا قادر به ناپدید شدن یا بلند شدن از روح سطح زمین نیستند.

اما آنها می توانند کارهای غیر عادی و شگفت آور متعددی همچون نگه داشتن نفسهایش برای ساعت ها و یا کند کردن ضربان قلبشان به منظور تقلید حالت مرگ هستند و …



بدون نیاز به کلاس و استاد در منزل یوگا را فرا بگیرید





این مجموعه شامل:



آشنایی با اصول اولیه



آمادگی جسمانی برای مقابله با استرس



حرکات و نرمش برای تمرکز و آرامش



نمایش حرکات یوگا توسط مربی



و …….





در این مجموعه آموزشی علاوه بر یادگیری مطالب متنوعی پیرامون این ورزش با انجام تمرینات آن نیز آشنا خواهید شد.







یوگا چیست؟



لغت “یوگا” بمعنای “اتحاد” است. یوگا شکلی از ورزش میباشد که بر پایه اعتقادی بنـا شـده اسـت کـه بـدن و تنـفـس ارتـبـاط تـنـگاتنگی با ذهن و فکر دارند. باکنترل تنفس و نـگاه داشـتـن بدن در وضعیتهای ثابت یا همان “آساناس” یوگا ایجاد توازن(هارمونی) می کند. بهرحال یوگا سحر و جادو نیست. یوگی ها (اساتید یـوگـا) قادر به ناپـدیـد شدن و یا بـلـنـد شـدن از روی سـطح زمـیـن نیستنـد. امـا آنها میتوانند کارهای غیر عادی و شـگفت آور مـتـعـددی هـمچـون نـگاهـداشتن نفسهایشان برای سـاعـتـها و یـا کند کردن ضربان قلبشان به منظور تقلید حالت مرگ، انجام دهند.


تمرین یوگا شامل ۵ عنصر کلیدی میباشد: تنفس مناسب , تمرین, تمدد اعصـاب, رژیـم غذایی, تفکر مثبت و تعمق (مدیتیشن). تمرینها – و یا آساناس- به قـصـد بـرطـرف کردن گرفتگی عضلات, استحکام اندامهای داخلی و بهبود انعطاف پذیری مـفاصل و ربـاطـهـای بدن طرحریزی شده اند.
اورجینال
شماره مجوز: ۱۵۵/۱۳۰۶۶

فروشنده: چاره

قیمت: 6,000 تومان

درصد :11

خرید دی وی دی آموزش کامل یوگا

خرید پکیج آموزش ساخت هواپیمای رادیو کنترل/اصل
خرید عطر گلو مردانه شیشه 7 گرم مخصوص آقایان



:: برچسب‌ها: خرید , دی , وی , دی , آموزش , کامل , یوگا ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

طرح توجیهی تولید نخ بخیه


خرید طرح توجیهی تولید نخ بخیه


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

تولید نخ بخیه

ظرفیت : ۱۵ تن در سال

اشتغال زایی : ۱۱ نفر



بخیه کردن ، عبارتست از به کارگیری نخ بخیه برای حفظ ساختار آناتومیک بافت ها و پشتیبانی از زخم ها در طول التیام زخم . نخ بخیه نقش مهمی در التیام بافت ها به عهده دارد . نخ بخیه دو لبه زخم جراحی
را به هم نزذیک کرده و در طول اتیام حمایت می کند. انتخاب نوع نخ بخیه بستگی به خصوصیات فیزیک و شیمیایی آن و واکنش های بدن بیمار در مقابل آن دارد …



- معرفی کامل محصول

- روش و فرآیند تولید

- ابزار و مواد مورد نیاز

- محاسبه هزینه ها و جداول مربوطه

- ابعاد اقتصادی طرح

- نیروی انسانی مورد نیاز
ش.م. 8015474121

فروشنده: فرا آموزش

قیمت: 12,000 تومان

درصد :35

خرید طرح توجیهی تولید نخ بخیه

خرید آموزش آشپزی FOOD SAFARI
خرید بسته فارسی-طرح تولید نوشیدنی هدیه فروشگاه



:: برچسب‌ها: خرید , طرح , توجیهی , تولید , نخ , بخیه ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

مجموعه نرم‌افزارهای مهندسی برق و قدرت


خرید مجموعه نرم‌افزارهای مهندسی برق و قدرت


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته برق و الکترونیک

لیست نرم‌افزارهای موجود در این بسته :

نرم‌افزاری قدرتمند در زمینه طراحی مدارات الکترونیکی Eplan 5.5

طراحی ، تحلیل و نگهداری سیستم ها و مدارهای برق و قدرت ETAP PowerStation 4

محاسبات روشنایی برای مکانهای بسته ، جاده ها و فضاهای باز Calculux 4a

محاسبات روشنایی برای مکانهای بسته ، جاده ها و فضاهای باز Calculux Area 5b

نرم‌افزاری قدرتمند جهت طراحی مدارات الکتریک و الکترونیکی OrCAD 16

OrCAD capture

Pspice

PCB Designer

طراحی و مدیریت سیستم‌های کنترل و ابزار دقیق Intools

نرم‌افزاری برای طراحی شماتیک و PCB مدارات CircuitMaker 2000

Electircal & Electronic Formulas 3 V2

Electerical Calculations V2.31

Electerical Function Utility Suite

MAX Plus II V10.0

برنامه ریزی دستگاه‌های زیمنسPLC Step7

نرم‌افزار قدرتمند الکترونیکی جهت شبیه سازی و طراحی مدارMultisim 10

نرم‌افزاری جهت طراحی مدارات الکترونیکیProtel DXP 2004

نرم‌افزار شبیه سازی آزمایشگاه الکترونیک Labview 8.2.1

قوی ترین آزمایشگاه الکترونیکProteus 7.1

فروشنده: نیمکت

قیمت: 15,000 تومان

درصد :40

خرید مجموعه نرم‌افزارهای مهندسی برق و قدرت

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی درجه1
خرید اسکریپت ارسال آگهی به موتورهای جستجو



:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , نرم , افزارهای , مهندسی , برق , قدرت ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

کتاب پی دی اف هفت پیکر - هفت بزم بهرام گور - نظامی گنجوی


خرید کتاب پی دی اف هفت پیکر - هفت بزم بهرام گور - نظامی گنجوی


دسته کتاب الکترونیک زیردسته شعر و داستان

این مجموعه به صورت کتاب الکترونیکی بر روی یک سی دی ارائه شده است.
مجموعه در غالب فایل پی دی اف یا فایل اجرایی بر روی سی دی لیبل خورده با کیفیت بالا عرضه می شود.
مجموعه متنی است و صوت ندارد.






هدیه ی ویژه ی خرید شما یک جلد کتاب پی دی اف دیگر است که فایل اشانتیون شما با سی دی محصول ارسالی و در داخل همان سی دی عرضه خواهد شد.

جهت بهره مند شدن از اشانتیون های اینترنتی ما حتما آدرس ایمیل و تلفن همراه خود را وارد نمایید.

توجه توجه : این کتاب ، کاغذی نیست و به صورت کتاب الکترونیک بر روی یک سی دی ارائه می شود. کتاب پی دی اف اهدایی به عنوان اشانتیون نیز همین گونه است. ضمنا لزوما کتاب اشانتیون از نظر موضوعی با محصول خریداری شده ی شما یکسان نیست.

نکته: مشتری گرامی فروش این محصول توسط ما به معنی تایید یا رد محتوای آن نمی باشد و ما در قبال محتویات کتاب پی دی اف مسئولیتی نداریم.

تذکر: مشتری گرامی به اطلاع می رسانیم وقتی شما یک سفارش اینترنتی ثبت می کنید، 4 گروه درگیر می شوند. فروشنده، بازاریاب،اداره پست و سایت ارائه دهنده ی خدمات فروش. در صورتی که شما سفارشی مزاحم ثبت کنید، باعث دو اتفاق خواهد شد: 1- اتلاف وقت و هزینه از 4 گروه 2- در صورت برگشت خوردن کالای ارسالی هزینه پستی و خسارات وارده به همراه مالیات متعلقه از حساب فروشنده و بازاریاب کسر می شود.لذا خواهشمند است نسبت به سفارش اینترنتی تعهد و دقت کافی را داشته باشید.

خریدی به یادماندنی برای شما آرزومندیم.
ارادتمند
تیم فروش فروشگاه

فروشنده: عصر نو ایران

قیمت: 4,000 تومان

درصد :20

خرید کتاب پی دی اف هفت پیکر - هفت بزم بهرام گور - نظامی گنجوی

خرید پکیج آموزشی آمادگی جسمانی مدرن در فوتبال روز دنیا
خرید مسابقه بوکس محمد علی کلی و جو فریزر



:: برچسب‌ها: خرید , کتاب , پی , دی , اف , هفت , پیکر , هفت , بزم , بهرام , گور , نظامی , گنجوی ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

مجموعه آموزش  اشتغال زائی طرح توجیهی  تولید یونو پانل برای ساختمان و صنایع قالب سازی


خرید مجموعه آموزش اشتغال زائی طرح توجیهی تولید یونو پانل برای ساختمان و صنایع قالب سازی


دسته خدمات زیردسته اشتغال

این مجموعه در یک عدد سی دی اماده و فراوری شده و شامل مجموعه فایل های مرتبط با این طرح توجیهی و کارآفرینی میباشد.
در بخش زیر شما می توانید فهرست موجود در طرح توجیهی مرتبط با این مجموعه را مشاهده نمایید.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
-1 معرفی محصول
-1-1 نام و کد محصول 1
-2-1 شماره تعرفه گمرکی 2
-3-1 شرایط واردات 3
-4-1 بررسی و ارائه استاندارد ملی یا بین المللی 4
-5-1 بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول 4
-6-1 موارد مصرف و کاربرد 5
-7-1 بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول 6
-8-1 اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز 6
-9-1 کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کنندهمحصول 6
-10-1 شرایط صادرات 7
-2 وضعیت عرضه وتقاضا
-1-2 بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون و محل واحد ها و
تعداد آنها و سطح تکنولوژی واحد های موجود، ظرفیت اسمی، عملی، علل عدم بهره برداری
کامل از ظرفیتها، نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید
محصول
8
-2-2 بررسی وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه در دست اجرا ( از نظر تعداد، ظرفیت،
محل اجرا، میزان پیشرفت فیزیکی وسطح تکنولوژی آنها و سرمایه گذاری انجام شده اعم از
ارزی و ریالی و مابقی مورد نیاز)
14
-3-2 بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال 85 (چقدر از کجا) 15
-4-2 بررسی روند مصرف از آغاز برنامه 15
-5-2 بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال 85 و امکان توسعه
آن(چقدر به کجا صادر شده است) 17
-6-2 بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم 18
-3 بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها. 19
-4 تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژیهای مرسوم (به شکل اجمالی) در فرآیند تولید محصول 31
-5 بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل بر آورد حجم سرمایه گذاری ثابت به تفکیک ریالی و
و اینترنت و بانک ها ی UNIDO ارزی(با استفاده از اطلاعات واحد های موجود، در دست اجرا، و
اطلاعاتی جهانی، شرکت های فروشنده تکنولوژی و تجهیزات و...)
33
-6 میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن از خارج یا داخل کشور قیمت ارزی و ریالی
ان و بررسی تحولات اساسی در روند تامین اقلام عمده مورد نیاز در گذشته و آینده 38
-7 پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح 41
-8 وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال 41
-9 بررسی و تعیین میزان تامین آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی (راه- راه آهن- فرودگاه-
بندر...) و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح 42
فهرست مطالب
عنوان صفحه
-10 وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی 46
-11 تجزیه و تحلیل و ارائه جمعبندی و پیشنهاد نهائی در مورد احداث واحد های جدید 48
منابع و مراجع 49
1
-1 معرفی محصول
[ -1-1 نام و کد محصول [ 1،2،3،6
نام محصول مورد مطالعه یونوپانل می باشد و کد آیسیک این محصول 25201331 می باشد. یونوپانل
در ابتدای سال 1950 بعنوان ترموپلاستیک انبساطی معرفی گردید . با این حال، تا بعد از جنگ جهانی دوم
تجاری نشد . فرایند تولید تجار ی این ماده بر پایه اکستروژن مخلوط پلی استایرن و پک عامل پف زای با
نقطه جوش پایین که در دمای فرآیند مذاب پلیمر، منبسط می شود بوده است که ساختار سلولی ایجاد شده
بعد از سرد شدن، در پلیمر باقی می ماند.
خواص پل یاستایرن بر حسب بلندی و کوتاهی زنجیر ههای پلیمر و تعداد شاخ ههای جانبی تغییر
میکند. بطور کلی افزایش طول زنجیر هها که معرف وزن ملکولی بالاتر میباشد، باعث اصلاح خواص مکانیکی
میگردد، ولی در عین حال تبدیل آن را به اشکال مختلف دشوار میسازد.
ساختمان پلیمری پلی استایرن دارای شبکه منظمی نبوده و بصورت آمورف (غیر کریستال) است و
بدین جهت شفاف ترین نوع پلاستیک میباشد. اشیاء ساخته شده از پلی استایرن شبیه شیشه بوده و 90
درصد طیف مرئی را از خود عبور میدهند. این خاصیت باعث ابداع کاربردهای مفیدی برای این پلاستیک
گردیده است. نوع معمولی پل یاستایرن تحت فشار شکل اصلی خود را حفظ میکند ولی در مقابل ضربه
شکننده میباشد.
چون ساختمان پل یاستایرن عاری از گروههائی با خواص قطبی است، بدین جهت این پلاستیک
بصورت یک عایق الکتریسیته عمل مینماید. این کیفیت با تغییر درجه حرارت و فرکانس کاهش نمییابد. به
دلیل غیر قطبی بودن پل یاستایرن، این ماده در مقابل محلول های رقیق اسیدی و بازی بخوبی مقاومت
مینماید. ولی در مقابل حلال های کلرینه و حلقوی آسیب پذیر است.
*- این طرح بدون شک برای دریافت وام از موسسات بانکی بسیار مناسب می باشد و شما با داشتن این طرح و محاسبات و راهکارهای درون این طرح می توانید از مزایای قانونی آن و بهره مندی از وام آن استفاده نمایید
** - در ضمن لازم به یاد اوری است که به همراه این مجموعه ,فایل ها و مجموعه های آموزشی مرتبط ضمیمه و ارسال می شود که راهنمای بسیار جامعی برای شما عزیزان در راستای ایجاد شغلی بهینه و پربارخواهد بود.
*** - تمامی فایل های این مجموعه به صورت
word
یا
pdf
و
power point
است که در زمینه طرح , شغل و یا کار آفرینی فوق جمع اوری شده است.
**** - در ضمن فایل طرح توجیهی که در بالا ذکر شده به صورت فایل word می باشد و به راحتی این طرح توسط شما قابل ویرایش و پرینت می باشد.
لطفا در صورت تهیه مجموعه ما به راهنمای استفاده از این مجموعه دقت فرمایید.
ن***** - کته برای آن دسته از افرادی که به دنبال اطلاعات دیگر هستند :
این مجموعه نزدیک ترین مقاله ها و پروژه ها و جامع نامه ها... را به شغل مربوطه در اختیار کاربران عزیز قرار خواهد داده .و امید است که با این مجموعه کار آفرینان ایرانی در تولید و عرصه رقابت دو چندان شوند.
****** - این مجموعه بدون شک راهنمایی کم نظیر برای تجار و یا تولید کنندگان صنایع و مشاغل مرتبط می باشد به طوریکه بعضا راهنمایی برای نحوه و شیوه بهینه تولید می باشد که مطمئنا برای این دسته مفید است.
******* - این مجموعه با پک و کاور بسیار شیک که تهیه شده توسط شرکت نوین پرداز است ,برای تمامی کاربران ارسال می شود .
این مجموعه تنها توسط شرکت نوین پرداز تهیه و فراوری شده است و هر گونه تکثیر و کپی برداری از این اثر ممنوع و مشمول قانون کپی رایت می باشد.


فروشنده: عصر شاپ1

قیمت: 15,000 تومان

درصد :35

خرید مجموعه آموزش  اشتغال زائی طرح توجیهی  تولید یونو پانل برای ساختمان و صنایع قالب سازی

خرید مجموعه ای از بهترین طرح های قابل ویرایش(15DVD)
خرید عطر اپن مردانه بصورت صد درصد خالص



:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , آموزش , اشتغال , زا , ی طرح , توجیهی , تولید , یونو , پانل , برای , ساختمان , صنایع , قالب , سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

آموزش قفل گذاری 6 لایه روی نرم افزار وCD/اورجینال


خرید آموزش قفل گذاری 6 لایه روی نرم افزار وCD/اورجینال


دسته خدمات زیردسته آموزش

از محصولات نرم افزاری خود در برابر رایت شدن محافظت کنید..

بجای اینکه میلیونها تومان برای قفل گذاری روی محصولات خود به شرکتهای قفل گذاری بپردازید میتوانید فقط با 11 تومان ایمن ترین قفل گذاری را بر روی CD انجام دهید.

مژده به تولید کنندگان نرم افزار

دیگر نگران کپی شدن نرم افزار های تولیدی خود نباشید

** برای اولین بار در ایران **

آموزش قفل گذاری بر روی نرم افزار و سی دی
کاملا ارجینال و مخصوص تولید نرم افزار (تکی و تعدادی)
شامل 6 مرحله قفل گذاری پشت سر هم برای امنیت کامل نرم افزار شما
و..

به زبان فارسی و کاملا اینتر اکتیو

به علاوه
هدیه ویژه ما به شما:

آموزش ساخت نسخه نمایشی از نرم افزار Demo Software
به صورت کاملا فارسی و اینتر اکتیو
به همراه کلیه نرم افزار های مربوطه و مورد نیاز

برخی قابلیت های این پکیج نرم افزاری:
- تعیین تاریخ انقضای نرم افزار
- تعیین محدودیت تعداد دفعات اجرای نرم افزار
- تعیین محدودیت ساعات استفاده از نرم افزار (مثلا نرم افزار فقط 2ساعت اجرا شود)
و...


با پکیج کامل و آموزش تصویری
شماره مجوز 25-1274535

فروشنده: فرین شاپ

قیمت: 11,000 تومان

درصد :50

خرید آموزش قفل گذاری 6 لایه روی نرم افزار وCD/اورجینال

خرید نرم افزار ارسال SMS تبلیغاتی
خرید مجموعه آموزش اشتغال زائی طرح توجیهی تولید نوار آب بندی تفلون



:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , قفل , گذاری , لایه , روی , نرم , افزار , وCD , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

KINGSTON MINI SLIM 4GB


خرید KINGSTON MINI SLIM 4GB


دسته لوازم زیردسته لوازم جانبی کامپیوتر

این محصول دارای لایف تایم وارانتی وگارانتی 3 بار تعویض می باشد

فروشنده: ام جی سی

قیمت: 15,000 تومان

درصد :5

خرید KINGSTON MINI SLIM 4GB

خرید آموزش پرورش گوسفند
خرید کلاه آفتابی هوشمند پنکه دار



:: برچسب‌ها: خرید , KINGSTON , MINI , SLIM , GB ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : imc

Photoshop for Designers Layer Effects


خرید Photoshop for Designers Layer Effects


دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته انیمیشن طراحی و گرافیک










خلاصه ای از ویژگی های محصول

Photoshop for Designers: Layer Effects

ویژگی های نرم افزار Adobe Photoshop


ادوبی فوتوشاپ (به انگلیسی: Photoshop، به معنی کارگاه عکاسی) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده است.[۱] آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ دوازدهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌اس۵ شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است.)


فتوشاپ همچنین با دیگر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی برای ویرایش و ساخت انیمیشن و لوح‌های فشرده ارتباط قوی دارد. فایل‌ها در فرمت اختصاصی فتوشاپ پی‌اس‌دی می‌توانند به نرم‌افزارهای دیگر از قبیل ادوبی ایمیج‌ردی، ادوبی ایلاستریتور، ادوبی پریمایر، ادوبی افتر افکتس و ادوبی انکور دی‌وی‌دی صادر شوند و بالعکس، از آنها به فتوشاپ وارد شوند. برای مثال، فتوشاپ CS (نسخه ۹) از ساخت منو و دکمه‌هایی برای دی‌وی‌دی حمایت می‌کند (که بعداً در نرم‌افزار ادوبی انکور دی‌وی‌دی مورد استفاده قرار می‌گیرند).




محتویات ویدیو آموزشی

Photoshop for Designers: Layer Effects












Introduction01m 41s
1. Working with Layer Effects and Styles13m 22s
2. Layer Effects in Theory29m 46s
3. Advanced Blending Options
25m 37s
4. Layer Effects in Practice: Creating the Type Poster Using Shadows29m 22s
5. Layer Effects in Practice: Creating the Type Poster Using Bevels28m 56s
6. Layer Effects in Practice: Creating the Type Poster Using Patterns19m 45s
7. Layer Effects in Practice: Creating the Type Poster Using Interior Effects26m 07s
Conclusion
09m 03s




جزییات مربوط به این محصول



Course name:

Photoshop for Designers: Layer Effects



Author:




Duration:

03h 03m



Released on:

5/19/2011



Exercise files:






Software works on:



Mac and Windows


Full Description about Photoshop for Designers: Layer Effects Lynda.com

For the first installment of Photoshop for Designers, Nigel French shows how to create editable, non-destructive effects such as shadows, glows, and bevels with layer effects in Photoshop. The course covers the use of layer effects like Drop Shadow, Inner Shadow, Bevel and Emboss, and Gradient Overlay, as well as how to combine effects with blending modes, transparency, and textures. With these techniques, designers can finesse type and graphics, control light, warp text, and extrude shapes, creating drama and adding depth to their compositions. Exercise files are included with the course.


Topics include:

  • Moving, copying, and removing layer effects

  • Working with gradient, color, and pattern overlays

  • Converting a layer style to image layers

  • Applying layer masks and vector masks

  • Beveling and embossing type

  • Creating depth with Pattern Overlay and Inner Shadow

  • Using Inner Glow to create interior shapes and neon

  • Customizing contours to create multiple outlines



فروشنده: لیندا مارکت

قیمت: 2,300 تومان

درصد :15

خرید Photoshop for Designers Layer Effects

خرید 305 - تی شرت خوشنویسی ملک رضا
خرید نرم افزار قدرتمند رستوران بدون فرمول تولید



:: برچسب‌ها: خرید , Photoshop , for , Designers , Layer , Effects ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1391 | نظرات ()